Staf Kloetinge 1 compleet met aanstellen assistenten

11 april 20:45  De staf van hoofdtrainer Rogier Veenstra wordt komend seizoen gecomplementeerd door assistent trainer Kees Westerweele.meer »

1260x gelezen

Ashley de Bie wordt de eerste verenigingsmanager bij VV Kloetinge

23 april 20:00  VV Kloetinge stelt per 1 mei 2024 Ashley de Bie aan als verenigingsmanager. De verenigingsmanager is een verlengstuk van het bestuur voor het geven van uitvoering aan beleid en het coördineren van de processen op het gebied van met name het vrijwilligersbeleid, de organisatie en de inzet van leden. Ashley gaat zich nadrukkelijk richten op de vrijwilligersorganisatie van VV Kloetinge; zoals de bezetting, de onderlinge communicatie en de samenwerking tussen verschillende medewerkers, vrijwilligers en commissies en in samenwerking met het bestuur het vormgeven van structureel vrijwilligersbeleid van VV Kloetinge. Tevens zal Ashley initiatieven starten die het verenigingsleven aanjagen en stimuleren, waardoor het Wesselopark breder wordt benut voor activiteiten.meer »

411x gelezen

Fotoverslag VV Kloetinge - Sportlust '46 staat online

22 april 16:15  Fotoverslag van de wedstrijd VV Kloetinge - Sportlust '46 [comp, 3-0] staat onlinemeer »

82x gelezen

2024-04-06 VV Kloetinge 1 - AWC 1 [comp, 3-0] - Fotoverslag

9 april 18:30  Fotoverslag van de wedstrijd VV Kloetinge 1 - sc AWC 1 staat onlinemeer »

169x gelezen

Start aanleg veld 6 en vervanging velden 2 en 5

5 april 8:15  start aanleg veld 6 Dinsdag 2 april 2024 is gestart met de aanleg van grasveld 6. Dit veld komt te liggen tussen veld 4 en de tribune en wordt een kwart veld geschikt voor wedstrijdjes voor de O7 t/m O10. De aanleg (graven, leggen drainage, enz.) duurt ca. 6 weken. Bij aanvang van het seizoen 24/25 kan dan gebruik worden gemaakt van het nieuwe veld 6. Veld 4 is bereikbaar en beschikbaar tijdens de aanleg van veld 6.meer »

368x gelezen

Joop Quinten - Een hommage aan VV Kloetinge

1 april 17:30  Bekijk de hoogtepunten en herinneringen van VV Kloetinge met Joop Quinten, de toegewijde clubarchivaris. Joop, een gepassioneerde voetbalfan, heeft zijn hart verloren aan Kloetinge sinds zijn jeugd en heeft zich ingezet om de geschiedenis van de club te documenteren.meer »

333x gelezen

Terugblik van de voorzitter op de wedstrijd VV Kloetinge - HSV Hoek

31 maart 16:45  Wij blikken terug op een fantastische voetbalavond. meer »

243x gelezen

Ga naar archief