14 april JO9-1

Wedstrijd: Kloetinge 1 – DCV Krimpen a/d IJssel
Datum: 14 april 2018
Team van de week : JO9-1
Namen spelers: Mats van Vliet, Boaz Scholten, Storm Goulooze, Joep de Jonge, Rowan Kusse, Flo Verhulst, Just Meijer en Quint Meijer
Gemiddelde leeftijd: 8-9 jaar
Leiders / trainers: Wilbert (Kusse) en Robin (Scholten)

Kloetinge JO9-1 geeft de spelers van Kloetinge 1 en DCV zaterdag een warm welkom op het Wesselopark.

De club ligt bijna in de achtertuin van 1 van de spelers uit dit team. Dus tja waar ga je dan voetballen? Bij Kloetinge natuurlijk!!! Maar ook zoals zijn teamgenoten aangeven omdat het een goede en leuke club is en er vrienden en familie voetballen, ze aan leuke toernooien mee doen en op kamp gaan met hun voetbalmaatjes.

De jongens leren veel nieuwe dingen op de training en dat vinden ze erg leuk. Latje trap, partijtje spelen en natuurlijk met je vrienden voetballen zorgen ervoor dat ze veel plezier aan de trainingen beleven.
En met zulke goede trainers moeten deze pupillen ook wel het eerste kunnen halen in de toekomst denk ze.
Bijna allemaal komen ze dan ook regelmatig bij de wedstrijden van het eerste kijken.

De favoriete club en spelers laten zich al bijna raden..... Ajax, Feyenoord, Barcelona en Paris St. Germain, Messi, Kluivert, Neymar, Van Persie, Robben en Ronaldo

Er wordt sinds dit seizoen bij de JO9 teams met de nieuwe wedstrijdvorm 6 tegen 6 gespeeld. Hierbij worden geen officiële standen meer bijgehouden. Zelf houden ze toch een lijstje bij, ze zouden volgens hun eigen statistieken dan in de middenmoot staan. Of zijn jullie toch de koploper? Zaterdag staan jullie op het Wesselopark in ieder geval bovenaan mannen, jullie mogen als eerste het veld op met de vlaggen!

Favoriete spelers bij het eerste zijn Matthew Lentink, de gebroeders Esser en de naamgenoot van 1 van de pupillen Rowan Ampers

De wedstrijd Kloetinge - DCV wordt zaterdag volgens JO9-1 gewonnen door Kloetinge natuurlijk! Met welk doelsaldo gaan we zien, wordt het 2-1, 3-0 of toch 5-2?
vvK JO9-1

Upload zelf bestanden

Je kunt hier je eigen foto's uploaden

Zo werkt het:

• Vul je email-adres in
  • Kies de foto's die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  • Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven emailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  • Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

Foto jpg, jpeg, gif, png