20 oktober: JO10-1

Wedstrijd: Kloetinge 1 – Honselersdijk 1
Datum: 20 oktober 2018
Team van de week : JO10-1

Aanstaande zaterdag neemt Kloetinge het op tegen Honselersdijk. De jongens van Kloetinge JO10-1 zullen de spelers een warm welkom geven bij het betreden van het veld. Aan de hand van een vragenlijst maken we kennis met de JO10-1.

Wat vinden jullie het leukste aan de trainingen? De leuke oefeningen
Denken jullie later in het eerste te spelen? Ja tuurlijk!
Komen jullie vaak kijken bij het eerste?Ja
Wat is jullie favoriete club? Ajax, Feyenoord, PSV
Wie is jullie favoriete speler? Messi, Ronaldo, De Ligt
Wie is jullie favoriet speler bij het eerste van Kloetinge: Daan en Jaap Esser, Valentijn van Keulen
Wat is het leukste dat jullie bij Kloetinge hebben meegemaakt? Dat we bij het NK 24e zijn geworden en dat we 2e zijn geworden in de competitie
Wat wordt de uitslag bij Kloetinge - Honselersdijk ? 3-1 of 3-2

Upload zelf bestanden

Je kunt hier je eigen foto's uploaden

Zo werkt het:

• Vul je email-adres in
  • Kies de foto's die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  • Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven emailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  • Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

Foto jpg, jpeg, gif, png