2019-03-16: MO11-2

Wedstrijd: Kloetinge 1 – Die Haghe 1
Datum: 16 mrt  2019
Team van de week : MO11-2
Voornamen spelers: Dewi, Caitlin, Amy, Lisa, Julia B, Julia H, Ayden, Indy, Silvie, Dana, Sarah, Maryam, Feli, Eva en Lisanne
Gemiddelde leeftijd: 9
Leiders / trainers: Guido van de Velde, Marcel Kole, Fernand Kok en Jeffrey Hanse

Boven: Feli, Julia H, Julia B, Silvie, Dewi, Caitlin. Onder: Maryam, Ayden, Lisa, Sarah en Amy. Op de foto ontbreken: Lisanne, Eva, Dana en Indy.

Vragen:MO11-2
Waarom voetballen jullie bij Kloetinge? Er zijn meidenteams en er voetbalden al broers of andere familieleden. Sommige meiden wonen ook in Kloetinge.
Wat vinden jullie leuk aan de training? Het plezier hebben met elkaar. Verder afwerken, partijtje en keepen.
Denken jullie later het 1e  te halen? Dat wordt lastig als meisje. Wellicht wel in het eerste van een vrouwenteam?
Gaan jullie vaak naar het 1e kijken? Een aantal gaat regelmatig kijken
Wat is/zijn jullie favoriete club(s)? Ajax, Feyenoord, Real Madrid, Barcelona, PSG  en de Oranje Leeuwinnen
Wie is/zijn jullie favoriete voetballer(s)? Lieke Martens, Frenkie de Jong, Robin van Persie, Matthijs de Ligt, Kasper Dolberg, Neymar en Gareth Bale
Wie is/zijn jullie favoriete spelers bij Kloetinge ? Daan en Jaap Esser, Jeroen de Jonge en de keepers Nando en Mitchell
Wat is het mooiste dat jullie bij Kloetinge hebben meegemaakt? Kerstzaalvoetbal, het F-kamp, toernooien, draaien aan het Rad van Fortuin, een goal scoren en het winnen van een wedstrijd
Wat wordt de uitslag bij Kloetinge – Die Haghe? 4-0, 3-0, 2-1, 3-1. De meiden denken in ieder geval dat Kloetinge gaat winnen!

Upload zelf bestanden

Je kunt hier je eigen foto's uploaden

Zo werkt het:

• Vul je email-adres in
  • Kies de foto's die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  • Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven emailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  • Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

Foto jpg, jpeg, gif, png