Coördinator

17-01-2024

Coördinator Voetbal Jeugd

Ben jij een echte clubman of clubvrouw die altijd betrokken is bij VV Kloetinge? Ben jij communicatief erg sterk en handel jij graag in het belang van de vereniging? Dan is een rol als coördinator voor de jeugd echt wat voor jou! Als coördinator voetbal jeugd heb jij een leuke afwisselende rol binnen de club. Zo ben je de ene week verantwoordelijk voor het indelen van de teams in de leeftijdscategorie die onder jou vallen en zorg je volgende week dat jij de juiste schakel bent tussen wedstrijdzaken en teams. Met jouw hulp kunnen wij blijven zorgen voor een plezierige voetbalplek voor alle jeugdteams in alle jeugdcategorieën!

Dit ben jij:
  • Betrokken bij de club
  • Een echte samenwerker
  • Communicatief sterk

Taken en verantwoordelijkheden van de coördinator:

• Organiseert en coördineert periodiek trainers/begeleiders overleg
  • Plaatst nieuwe leden in een passend team
  • Samen met de TC en andere leeftijd coördinatoren verantwoordelijk voor indelen van de teams
  • Contactpersoon en communicatiekanaal naar het bestuur en/of jeugdcommissie/TC.
  • Is verantwoordelijk voor een duidelijke, proactieve communicatie naar trainers.
  • Ziet toe op het feit dat trainers/leiders handelen conform waarden & normen en gedragsregels bij VV Kloetinge.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zijn wij op zoek naar jou! Meld je vandaag nog aan, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.

Reageren op de vacature

* = verplicht