Informatie Lidmaatschap & Proeftrainingen

Lidmaatschap V.V. Kloetinge

Leuk dat je interesse hebt in voetbal en onze prachtige vereniging. Je bent van harte welkom!

V.V. Kloetinge is een actieve en betrokken vereniging. Voor elke leeftijd is er wel een mogelijkheid om met plezier te voetballen en je te ontwikkelen op je eigen niveau met bijbehorende ambities.
We hebben een breed voetbalaanbod voor jeugd (jongens en meisjes) senioren (mannen en vrouwen), 35+/45+ en walking football. Voetjebal is er voor de allerjongsten van 2 t/m 5 jaar in de zaal. V.V. Kloetinge is ook actief met diverse andere (voetbal)activiteiten gedurende het seizoen, waardoor we een bruisend verenigingsleven hebben.

Iedereen is en wordt betrokken en draagt zijn/haar steentje bij aan de vereniging.
Om dit allemaal te organiseren hebben we jouw inzet of die van je ouders hard nodig. Als je je aanmeldt willen we dan ook graag van je weten op welke manier jij of je ouders bij kunnen dragen en hun expertise kunnen inzetten om alles rondom trainingen en wedstrijden nog beter te kunnen organiseren en nog meer leuke activiteiten rond het voetbal te kunnen organiseren.

Als je lid wilt worden vragen we je je in te schrijven via het digitale inschrijfformulier, maak de keuze welk type lid je wordt en vul het formulier geheel in.

MEDEDELING september 2023:

Alle 57 teams zijn ingedeeld en van start gegaan.

Alleen in de teams voor de jeugd t/m 12 jaar is nog ruimte. Alle andere teams, 13 jaar en ouder en de senioren zitten vol, Aanmeldingen voor de leeftijdcategorie 13+ en senioren worden op een wachtlijst gezet. Zodra er plaats is wordt er door de leeftijdcoördinator contact opgenomen.

aanmelden.png

Als je het formulier helemaal hebt ingevuld, klik je op verzenden en ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. De vereniging heeft dan je inschrijfformulier ontvangen en vraagt de leeftijdcoordinator contact met je op te nemen om je welkom te heten en uit te nodigen voor een eerste (proef)training. In overleg met de leeftijdcoordinator wordt besproken in welk team je kan worden ingedeeld.

Leeftijdscategorieen

De indeling van de teams gaat op geboortejaar, globaal zijn de volgende leeftijden te hanteren:

• O7: 5-6-7 jaar
  • O8/O9: 8-9 jaar
  • O10/O11: 10-11 jaar
  • O13: 12-13 jaar
  • O15: 14-15 jaar
  • O17: 16-17 jaar
  • O19: 18-19 jaar
  • O23: 19 t/m 23 jaar
  • Senioren: 19 jaar en ouder
  • Walking Football (vanaf ca. 60 jaar)

Proeftrainingen

Wil je eerst eens kijken of voetbal jouw sport is ? Dat kan

Je kunt 3 keer gratis mee trainen. Daarna maak je je keuze en schrijf je je in als je lid wilt worden.
Voor proeftrainingen stuur je een mailtje naar: [email protected] en vermeld je je naam, leeftijd en telefoonnummer en of je een meisje, jongen, vrouw of man bent.

Contributie

Voor meer informatie over de contributie klik hier

Ledenadministratie

Wijzigingen in gegevens, overschrijvingen, afmeldingen dat regel je allemaal via de ledenadministratie. Zij zijn te bereiken via [email protected]