VV Kloetinge en Groene Ster Vlissingen gaan samen werken

28 april 2023 22:00

VV Kloetinge en Groene Ster Vlissingen zijn beide voetbalclubs uit Zeeland, Nederland. Een samenwerking tussen deze twee clubs biedt verschillende voordelen, zoals het delen van kennis, ervaringen en faciliteiten.

Voordelen van deze samenwerking we direct op gaan inzetten zijn:

Het uitwisselen van trainers en spelers om de kwaliteit van beide teams te verbeteren. Het organiseren van gezamenlijke trainingen en wedstrijden om nieuwe spelers te ontdekken en talent te ontwikkelen. Het delen van faciliteiten, zoals trainingsvelden en kleedkamers, om de kosten te verlagen en efficiënter gebruik te maken van middelen. Het creëren van een sterker imago voor het voetbal in de regio Zeeland door samenwerking tussen clubs te stimuleren. Het is belangrijk dat beide clubs hun eigen identiteit behouden en dat de samenwerking gebaseerd is op gelijkwaardigheid en wederzijds respect. Door deze samenwerking kunnen beide clubs verder groeien en zich verder ontwikkelen op sportief gebied.
VV_Kloetinge_en_Groene_Ster.png