Jaarlijkse loterij V.V. Kloetinge 2020

25 mei 2020 16:45

We willen ook in dit bijzondere seizoen iedereen de mogelijkheid geven weer loten te verkopen en daarmee d.m.v. de verkoopopbrengst een stukje van de betaalde contributie terug te verdienen en mee te dingen naar de prijzen. Omdat het vanwege de coronacrisis anders dan anders georganiseerd moet worden ontvang je geen lotenboekje maar een verkooplijst.

Hoe werkt het
  • De loten kosten € 1,- per stuk, er staan 25 loten op één verkooplijst.
  • Houd je bij de verkoop aan de corona-voorschriften.
  • Houd altijd 1,5 meter afstand.
  • Vermijd handcontact.
  • Verkoop zoveel mogelijk digitaal of telefonisch via je familie, vrienden en kennissen.
  • Ga niet langs de deuren.
  • Laat zoveel mogelijk digitaal betalen door bijvoorbeeld een Tikkie te sturen. Als iemand contant betaalt, dan gepast en laat dit door de koper zelf in een portemonnee of zakje doen.
  • Stuur de lotnummers naar de koper door via e-mail of Whatssapp. Het is daarom belangrijk dat deze gegevens volledig worden ingevuld op de verkooplijst.

Lotenverkoop door spelende (betalende) leden
De eerste verkooplijst is door de meeste (betalende) leden al afgerekend met de contributie. Zij kunnen de opbrengst van de eerste 25 loten houden. Verkoop je de loten niet, dan ding je zelf met je eigen lotnummers mee naar één van de prijzen.

Lotenverkoop vrijwilligers, trainers, leiders en extra verkooplijsten
Ook vrijwilligers hebben de mogelijkheid 25 loten te (ver)kopen. Dit is geen verplichting maar we stellen het wel op prijs. Vrijwilligers die daadwerkelijk 25 loten verkopen, worden verzocht € 20,- over te maken naar NL71 INGB 0655 2849 58 t.n.v. vv Kloetinge o.v.v. loterij 2020 en naam van de vrijwilliger. Het is niet mogelijk de loten contant af te rekenen. Van de verkoopopbrengst kun je € 5,- zelf houden. Dit laatste geldt ook als je extra loten wilt verkopen.

Extra verkooplijsten
Deze kun je aanvragen via: [email protected]

Inleveren verkooplijsten uiterlijk 25 juni 2020
Maak een kopie of foto van je verkooplijst voordat je deze inlevert. Spelende leden leveren hun lijst in bij hun trainer of via [email protected] Vrijwilligers en niet spelende leden kunnen de lijst digitaal inleveren via [email protected] of in de brievenbus op Oostsingel 88 in Goes.

Veel succes en hartelijk dank voor jouw inzet en bijdrage voor de club.
Bestuur V.V. Kloetinge

PDF:  Flyer loterij 2020 vv Kloetinge