Kantine nieuws!

1 juli 2020 20:15

Nieuwe beheerder: Ricardo de Marco

We zijn erg verheugd dat we kunnen melden dat met ingang aankomend seizoen Ricardo de Marco onze kantinebeheerder wordt. Ricardo is zowel binnen als buiten onze vereniging bekend en heeft jarenlange ervaring in de horeca. Naast zijn werk bij het Omnium in Goes gaat Ricardo in september de scepter zwaaien in de kantine van V.V. Kloetinge. Hij zit al vol met ideeën en plannen en kan niet wachten om te starten.

Image_1.jpegKantine open 11 en 18 juli
Nu de overheid heeft aangegeven dat per 1 juli de sportkantines willen we nog 2 zaterdagen het terras van de kantine op het Wesselopark openen. Enige voorwaarde is nog dat de lokale noodverordening hierop dan is aangepast en de gemeente akkoord is met de opening. Zaterdag 11 en 18 juli van 13 tot uiterlijk 18 uur gaat het terras dan open.
Dat doen we uiteraard binnen de kaders en geldende hygiënemaatregelen die we meekrijgen van het RIVM, de overheid en NOC*NSF. Op het terras en bij de ingang van de kantine hangen de regels en richtlijnen die worden gehanteerd. We willen er samen voor zorgen dat er geen nieuwe uitbraak komt en we straks een zo normaal mogelijk seizoen kunnen voetballen.

Dus neem zelf je verantwoordelijkheid, gebruik je gezonde verstand en hou je aan de regels!

De regels voor het terras / kantine
Het protocol van Koninklijke horeca Nederland en de algemenerichtlijnen van de overheid en KNVB/NOC*NSF zijn van toepassing

• Houd je aan de 1,5 meter dit geldt altijd voor iedereen van 18 jaar en ouder
  • Heb je klachten (ook al zijn ze maar licht) of heeft iemand in je huishouden klachten dan blijf je thuis!
  • Hoest/nies in je elleboog en maak gebruik van papieren zakdoekjes
  • Was regelmatig en altijd na bezoek wc je handen met water en zeep
  • Maak gebruik van de aanwezige desinfectiemiddelen voor dat je de kantine binnen gaat of het terras betreedt
  • Alleen zitplaatsen op het terras, staan is niet toegestaan
  • Alleen contactloos betalen met pin
  • Is het terras vol? Blijf dan niet hangen
  • Max 1 persoon tegelijk in heren of dames wc, je wacht buiten
  • Volg de aangegeven looproutes
  • Gooi zelf je lege flesjes of bekertjes in de afvalbakken buiten en zet je lege flesjes in het daarvoor bestemde krat
  • Respecteer en volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op, zorg dat het ook voor hun een leuke zaterdag is

Er is een beperkt assortiment beschikbaar deze 2 zaterdagen:
Koffie, thee, verschillende soorten fris, flesjes bier, witte wijn en chips

We hopen op nog 2 zonnige gezellige zaterdagmiddagen waar leden elkaar na lange tijd weer kunnen ontmoeten.