Presentatie ambtieplan 2025

1 juli 2020 11:15

Zaterdag 20 juni hebben we met inachtneming van de geldende corona-maatregelen in 2 sessies , aan totaal 60 leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers het ambitieplan gepresenteerd. Enthousiaste reacties op de plannen steunen ons in onze gedachten over de toekomst van V.V. Kloetinge en hoe wij denken dat V.V. Kloetinge in 2025 er op het Wesselopark uit zou zien.

Bijlage: Presentatie ambitieplan leden (PDF)

Ook de andere 2 verenigingen op het sportpark zijn geïnformeerd en deze week is het ambitiedocument naar het college van B&W en gemeenteraad Goes gestuurd. We hopen dat dit najaar de gemeenteraad het plan omarmt en de middelen beschikbaar stelt die nodig zijn om de plannen verder te gaan uitwerken en realiseren.

Image_2.jpeg

Donderdag 9 juli staat het ambitiedocument op de agenda bij de ingekomen stukken bij de raadsvergadering van de gemeente Goes. Alle door ons ingezonden stukken kun je hier inzien:

Brief aan de gemeente Goes (180531)
Ambitiedocument Wesselopark (200630)
Brief ambitiedocument (200630)