Voetbal in 2 stappen weer helemaal open!

18 februari 2022 8:00

Per 18 februari

Geen 1,5 meter meer verplicht (wel advies), geen mondkapjes meer, geen vaste zitplaats meer verplicht in de kantine.
Nog wel QR check voor gebruik van kleedkamers, kantine en sponsorhome.

En verder:

• Houd je aan de basisregels, blijf thuis bij klachten en laat je testen. Positieve test? Blijf thuis.
  • Geldige QR verplicht voor 18 jaar en ouder voor alle kleedkamers, kantine en sponsorhome, hierop wordt actief gecontroleerd. Heb je geen geldige QR dan kun je geen gebruik maken van de kleedkamers. Zonder QR alleen afhalen.
  • Toegang kleedkamers alleen voor teams, trainers en de functionele vrijwilligers.
  • Vaste trainers en functionele vrijwilligers zijn uitgezonderd van de QR-verplichting voor de kleedkamers. Maken zij gebruik van kantine dan moeten ook zij een geldige QR tonen.
  • Het aantal kleedkamers is beperkt, het kan voorkomen dat teams t/m O17 met een ander team de kleedkamer delen. Voor O19 en senioren wordt getracht 1 kleedkamer per team beschikbaar te hebben.
  • Stop alles in de sporttas en zet alles van je team bij elkaar aan 1 kant van de kleedkamer.
  • Waardevolle spullen niet achterlaten in de kleedkamers. Op wedstrijddagen zijn er kluisjes beschikbaar op het wedstrijdsecretariaat.
  • Kom zoveel mogelijk omgekleed naar het sportpark en beperk je tijd binnen zoveel mogelijk.
  • Bij aankomst met het team graag 1 leider van het team die zich boven op het wedstrijdsecretariaat aanmeldt.
  • Alcohol is langs de lijn en in de kleedkamers niet toegestaan

Per 25 februari

Kunnen we dan de laatste stap nemen en keren we terug naar de normale situatie op het Wesselopark van voor corona. De basismaatregelen blijven dan wel nog voor iedereen van toepassing, blijf thuis bij een positieve test en bij klachten doe je een (zelf)test.

Rijksoverheid - Coronaregels