Eervolle vermelding Anouk Meijer bij Vrouw en Sport prijs 2021

19 maart 2021 17:30

Elk jaar wordt op Internationale Vrouwendag, 8 maart, de Vrouw & Sport prijs uitgereikt. De V&S prijs wordt uitgereikt aan een vrouw die de Sport hoog in het vaandel heeft staan en daarnaast mét de Sport een maatschappelijk doel dient, op welke wijze ook.

Naamloos-1.pngDit jaar was de speciale oproep om vrouwen te nomineren, die op één van de 25.000 Nederlandse sportclubs heeft gezorgd dat, ondanks alle corona-belemmeringen, zoveel mogelijk kinderen en jeugd tot 18 jaar toch hun wekelijkse trainingen konden bezoeken en oefenwedstrijdjes konden spelen. Daardoor hebben zijn hun sociale contacten kunnen behouden, zijn ze vrolijk gebleven en niet in een isolement terecht gekomen.

De jury heeft tot haar grote vreugde uit vele sporten aanmeldingen voor de Vrouw & Sportprijs gekregen, waaronder de aanmelding van Anouk Meijer vanuit V.V. Kloetinge. De winst ging uiteindelijk naar een andere vrijwilliger, maar onze secretaris Anouk werd ook in het spreekwoordelijke ‘zonnetje gezet’ met een eervolle vermelding. Een mooi compliment en terechte waardering voor het vele werk van Anouk maar ook van al onze overige (vrouwelijke) vrijwilligers. Naast Anouk willen wij dan ook graag nogmaals alle andere vrijwilligers bedanken die in het moeilijke jaar dat achter ons ligt, op een hartverwarmende manier hun steentje hebben bijgedragen om de jeugd aan het sporten te houden. Voor verdere informatie over de Vrouw & Sportprijs 2021, zie Vrouw en Sport prijs – LNVS