Koninklijke onderscheiding Ria van de Pas

26 april 2021 19:15

Maandag 26 april 2021 heeft Ria van de Pas een Koninklijke onderscheiding mogen ontvangen. Ria bezorgt al meer dan 15 jaar de clubbladen van onze vereniging en dat doet ze altijd op de fiets.

Ze verzorgt de bezorging van 140 a 160 clubbladen op de Bevelanden, behalve in Kloetinge en Goes. Ze heeft 3 verschillende routes. Tot 5 jaar geleden verscheen het clubblad 6 keer per jaar, nu nog 2 keer per jaar en aan het begin van het seizoen nog een presentatiegids. Ria heeft de club hiermee door de jaren heen flink wat portokosten bespaart.Naast haar vrijwilligersactiviteiten voor V.V. Kloetinge doet zij dat ook nog voor meerdere verenigingen en instanties in Kloetinge en omgeving..

Trots en dankbaar zijn we dat we vrijwilligers zoals Ria hebben.
Van harte gefeliciteerd met deze welverdiende onderscheiding!

Bestuur V.V. Kloetinge

Ria en Kees van de Pas onderweg met het clubblad van vv Kloetinge [foto: Joep Zoeteweij]

Link @OmroepZeeland