Statiegeld plastic flesjes per 1 juli 2021

30 juni 2021 23:15

Met ingang van 1 juli 2021 wordt er statiegeld op plastic flesjes geheven. Hierdoor worden de prijzen van plastic flesjes in de kantine per 1 juli 2021 met 20 cent verhoogd. Je kunt je plastic flesje, heel en met dop, inleveren in de daarvoor speciaal bestemde bak of zak. V.V. Kloetinge is een vrijwillig inname punt. De opbrengst gaat voor de helft naar een goed doel en de andere helft is voor de club.

Je kunt er ook voor kiezen je plastic flesje mee naar huis te nemen en bij de supermarkt in te leveren en het statiegeld terug ontvangen. Het is niet mogelijk in onze kantine het statiegeld terug te pinnen of verrekenen in de kassa.

Voor meer info over statiegeld op plastic flesjes zie: https://statiegeldnederland.nl