Nieuw kunstgras hoofdveld 6 september in gebruik

5 september 2021 20:00

Op vrijdag 3 september vond de eindkeuring plaats van ons nieuwe hoofdveld met bio-infill door de externe keuringsinstantie KIWA. Aan alle eisen en richtlijnen van de KNVB en NOC*NSF is voldaan. Een hele mijlpaal waar we ontzettend veel plezier van zullen gaan hebben. Het geeft voor de trainingsavonden veel meer mogelijkheden en wedstrijden zullen zelden meer moeten worden afgelast op het nieuwe hoofdveld.

Het veld is goedgekeurd en kan per 6 september worden gebruikt voor trainingen (schema is bekend bij de trainers) en wedstrijden. De eindoplevering volgt later als alle werkzaamheden zijn afgerond. Afgelopen zaterdag zijn door een groep vrijwilligers de reclameborden langs het veld weer terug gehangen. Hartelijk dank daarvoor!

Er wordt de komende week/weken nog druk gewerkt aan o.a. het afronden van de bestrating, inrichting rondom het veld en de veldverlichting. Dat betekent nog wat overlast, maar als iedereen meewerkt moet het lukken om te trainen en/of wedstrijden te spelen.

Graag jullie aandacht voor het gebruik van de velden en de doelen:
Op alle velden zijn glas, vuur en etenswaren niet toegestaan en afval gaat in de daarvoor bestemde afvalbak. Voor alle kunstgrasvelden geldt dat metalen noppen niet zijn toegestaan.

Er zijn speciaal voor veld 1 (en dus alleen voor veld 1) twee nieuwe verrijdbare seniorendoelen aangeschaft door de vereniging. Daarnaast zijn er nieuwe verrijdbare pupillendoelen aangeschaft door de gemeente voor veld 1 en daar waar nodig voor de andere kunstgrasvelden. De doelen worden nog gemerkt zodat duidelijk is welk doel bij welk veld hoort. Op veld 1 mogen alleen deze verrijdbare pupillendoelen en seniorendoelen gebruikt worden.

Voor ALLE velden gelden de volgende voorlopige afspraken en regels:
  • verplaatsbare doelen worden opgetild of verreden; dus absoluut niet schuiven over het veld! Vraag eventueel assistentie aan collega trainers of ouders langs de lijn
  • na afloop van elke training en/of wedstrijd zorgt elk team ervoor dat de door haar gebruikte doelen aan de zijkant van het veld worden geparkeerd, zodat door de week overdag onderhoud aan het veld kan plaatsvinden.
Als de werkzaamheden aan ons sportpark geheel afgerond zijn, zullen wij aangeven waar de definitieve opstelplaatsen voor de verplaatsbare doelen komen, waar dan in het vervolg na elke training en wedstrijd de doelen moeten worden geparkeerd.

Wij vertrouwen op een ieders medewerking aangaande bovenstaande, zodat we samen ons materieel (velden en doelen) op de juiste manier gebruiken om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten.