Sportspreekuur iedere dinsdag voor leden

4 februari 2022 17:30

Fysiotherapie De Clavers start vanaf 8 februari 2022 weer met het sportspreekuur.
Dit is elke dinsdagavond van 19.30 tot 20.00 uur.

Dit is voor alle clublieden van V.V. Kloetinge die een blessure hebben of advies willen. Het sportspreekuur bevindt zich in de kleedkamer rechts achterin in het kleedkamergebouw. Ook kun je bij blessures bellen naar 0113-215 802, mailen naar [email protected]

Vanwege de huidige COVID-19 omstandigheden dien je een mondkapje te dragen naar het sportspreekuur en zorg er voor dat het niet te vol wordt in de hal tijdens het wachten.

Clavers_reclamebord_vvkloetinge_120x160cm_11-20-1.png