Remon de Vlieger sluit aan bij VV Kloetinge

24 februari 2022 18:45

Remon de Vlieger (29) is geen onbekende voor de Kloetinge fans en volgers. Als 20-jarige speler sloot hij aan voor zijn 1e termijn bij onze club. Nu 9 jaar later is hij terug en sindsdien veranderd in een all-round middenvelder die op meerdere posities kan spelen. Met Remon zijn we ook op het middenveld ‘’dubbel’’ bezet met spelers die niet onbekend zijn met het niveau wat we nastreven. Remon is een spelers die er staat.

Jurriaan van Poelje heeft in het verleden gewerkt met Remon en kijkt uit naar een nieuwe samenwerking. Toch gaf dit niet de doorslag voor Remon. ‘’Als je kijkt naar waar Kloetinge nu staat en waar ze naar toegaan, dan wil ik dit meemaken. Het is een vereniging die alles in zich heeft en ik ben blij dat ik weer terug mag komen waar ik als broekie begon.’’ Aldus Remon.

RCS uit Souburg is waar het allemaal begon voor Remon, waarna hij in zijn jeugd een aantal jaren bij JVOZ doorbracht, via Kloetinge weer terug naar GPC. Daarna een aantal jaren bij VV GOES en zoals bekend is hij nu 1 van de dragende spelers bij onze competitiegenoot Terneuzense Boys.

De selectie is volgens de TC nu echt in balans, waar we ook genoeg ruimte laten voor spelers om zich te bewijzen vanuit de onder 23 / onder 19. Veel spelers die vanuit de jeugd zijn doorgestroomd of al een flink aantal jaren voor onze club spelen. Kortom hetgeen dat we nastreven is de selectie eerst intern op te vullen en extern de spelers te halen die we ‘’missen’’. Jurriaan heeft al behoorlijk wat uurtjes in stilte rondgelopen op onze vereniging en is meer dan tevreden met de ‘’nieuwe’’ selectie, maar zeker ook naar wat eraan zal komen de komende jaren.

0f8913da-71f5-4953-93a8-29aab26e1764.jpg