Activiteiten Agenda

Activiteiten in deze categorie op 20 september:

Algemene Leden Vergadering

UITNODIGING
voor een ALGEMENE LEDENVERGADERING (ALV) VAN V.V. KLOETINGE
te houden op maandag 20 september 2021 om 19.30 uur
Locatie: Clubhuis Wesselopark

Voor deze ALV is vooraf aanmelden verplicht
Er is beperkt plaats vanwege de geldende COVID-19 maatregelen
Aanmelden voor de ALV kan tot 19 september 2021 via [email protected] met vermelding van naam, e-mail en telefoonnummer.

NB. Indien de omstandigheden daarom vragen kunnen er aanvullende (covid) maatregelen worden genomen en/of corona-toegangsbewijzen worden gevraagd, of wordt de locatie gewijzigd of zo nodig de ALV verzet.

AGENDA Algemene Leden Vergadering 20 september 19.30 uur

1. Opening
  2. Mededelingen
  3. Inventarisatie van vragen / opmerkingen voor de rondvraag
  4. Notulen ledenvergadering 2 november 2020
    De notulen kunnen 8 dagen voorafgaand aan de vergadering bij de secretaris worden opgevraagd
  5. Bestuursverkiezing
  1. Aftredend en Herkiesbaar met terugwerkende kracht per 6 november 2020: Antoine van Goethem, bestuurslid wedstrijdzaken
  2. Aftredend en Herkiesbaar met terugwerkende kracht per 8 januari 2021: Anouk Meijer, secretaris
  3. Aftredend en Herkiesbaar met terugwerkende kracht per 15 juni 2021 voor 1 verenigingsjaar : Connie Karelse, bestuurslid jeugdzaken
  4. Aftredend en niet herkiesbaar: Arjo Schroevers, penningmeester en Laurens Oele, bestuurslid

(Tegen)kandidaten kunnen tot een dag voor aanvang van de vergadering door tenminste 3 leden worden aangemeld bij de secretaris.

1. Financieel verslag seizoen 2020-2021

Het financieel verslag kan 8 dagen voorafgaand aan de vergadering worden ingezien na afspraak met de penningmeester [email protected]

1. Kascommissie
    a. Verslag kascommissie
    b. Verkiezing kascommissie
    Aftredend is Johan Terlouw. Het bestuur stelt voor Ronald Krijger te benoemen tot lid in de kascommissie

2. Jaarverslagen seizoen 2020—2021
    Het jaarverslag bestaat uit alle 8 nieuwsbrieven van het bestuur zoals deze in seizoen 2020-2021 zijn gepubliceerd en via e-mail tijdens het seizoen aan alle leden zijn verstuurd.

3. Begroting 2021-2022

4. Statutenwijziging in voorbereiding
    I.v.m. de invoering WBTR en actualisatie conform modelstatuten KNVB worden de statuten herzien en in de eerstvolgende ALV ter goedkeuring voorgelegd aan de leden.

5. Strategisch beleidsplan 2020-2025

6. Toekomstplannen Wesselopark
    Stand van zaken ontwikkelingen op het Wesselopark en het ambitieplan

7. Rondvraag

8. Sluiting

STEMRECHT OUDERS
STATUTEN ARTIKEL 17: Toegang en besluitvorming algemene vergadering.
LID 2:
Een lid jonger dan zestien jaar heeft één stem. Een lid  van zestien of  zeventien jaar heeft twee stemmen en een lid van achttien jaar of ouder heeft drie stemmen.
LID 3:
Ieder lid is bevoegd  zijn stem te doen uitbrengen door een schriftelijk gemachtigd ander lid van achttien jaar en ouder. De gemachtigde kan echter in totaal voor niet meer dan twee leden een stem uitbrengen.

• 20 september 2021 19:30