Comfortabele overwinning JO12-1

16 maart 2019 12:30

R. (Remco) Pronk

Hoofdklasse 2 I WOUDRICHEM

Een goed begin is het halve werk. Dat spreekwoord was zaterdagmiddag ook voor JO12-1 van kracht. Dankzij een 0-6 overwinning in Woudrichem, begon Kloetinge na de winterstop goed aan de Onder 12 competitie (voorjaar) Hoofdklasse 2.

Yaniek maakte de eerste drie doelpunten. In de beginfase reageerde hij alert toen de keeper een schot van Mario loste. Nog voor de time-out was hij opnieuw trefzeker met de voet. Nu uit een voorzet van Jurre. Aan het begin van de tweede helft scoorde hij zijn derde uit een assist van Mario.

Tot slot hadden ook Rava en Mario nog een aandeel in de comfortabele overwinning.

De vraag is natuurlijk wat de graadmeter is, want die is aan het begin van een nieuwe competitie altijd moeilijk vast te stellen. Kloetinge heeft nu 3 punten uit 1 wedstrijd. Volgende week gaat JO12-1 op bezoek bij Sliedrecht JO12-1, die met 0 punten uit 2 gespeelde wedstrijden onderaan staan.