Eerste oefen wedstrijd van het seizoen 2020-2021 verloren in/ tegen Roosendaal

Roosendaal JO13-1

20 augustus 2020 19:00

Na maanden geen wedstrijden te hebben gespeeld, werd op donderdag 20 augustus 2020 eerste oefenwedstrijd van JO13-1 tegen Roosendaal JO13-1 gespeeld. VV Kloetinge ging naar Rooosendaal met drie afwezigen waardoor de selectie bestond uit 12 spelers.

VV Kloetinge JO13-1 begond de wedstrijd sterk en zette tegenstander direct onder druk. Dit duurde niet zo lang want Roosendaal JO13-1 ging beter spelen. Na verlies van de bal bij Kloetinge verdediging, kon roosendaal 1e doelpunt scoren. Eerste helft hadden Kloetinge en Roosendaal spelers verschillen mogelijkheden om te scoren, maar dat deden ze niet. Score na eerste helft vas 0-1 voor Roosendaal.

2e helft begon roosendaal sterken en wist de score snel 0-2 te maken.Scheitsrechter gaf een vrijetrap na een over treding van Roosendaal verdedigers vlak bij zestien. Deze vrijetrap werd benut door Milan de Haze. Score werd 1-2 waardoor Kloetinge weer hoop kreeg en risicos nam. Hierdoor kreeg Roosendaal meer ruimte en ging in een counter attack langs de keeper van VV Kloetinge en scoorde 1-3. Dit was gelijk het eindscore van het oefenwedstrijd tegen Roosendaal JO13-1.

Het was een leerzame oefen potje begin van het seizoen.

Groetjes,

Ata Awchi