Nederlaag Kloetinge JO13-1 in oefenwedstrijd

Kapelle JO13-1

9 september 2020 19:00

Vanavond stond de oefenwedstrijd tegen Kapelle JO13-1 op het programma, een wedstrijd tegen een team dat we vorig jaar in de JO12 ook een paar keer zijn tegengekomen en wat altijd spannende potjes waren.

Vanaf het begin van de wedstrijd ging Kapelle gelijk fel de duels in, iets wat wij te weinig deden en hierdoor was Kapelle de bovenliggende partij maar creëerde nog geen echte kansen. Het spel van ons was slordig en we hadden moeite met het fysieke en opportunistische spel van Kapelle. Na 20 minuten 3 wissels bij Kloetinge en direct hierna leek onze verdediging nog niet helemaal goed te staan en kon Kapelle eenvoudig van dichtbij de 1-0 binnentikken. Ook na de 1-0 blijf Kapelle dreigend en kort voor rust viel uit een corner de 2-0.

Hopelijk na de rust een beter Kloetinge zoals ook afgelopen weekend tegen JVOZ. Maar helaas kort na rust een schot van net buiten de zestien die onhoudbaar voor Dylan was en via de binnenkant van de paal het doel in ging, 3-0.

Nog was Kapelle niet klaar en enige tijd later viel ook de 4-0. Kloetinge veerde een klein beetje op en wilde toch de eer nog redden wat uiteindelijk lukte, via een afgeketst schot van Milan kon Long de 4-1 binnenschieten, dit bleek tevens de eindstand.

We waren allemaal teleurgesteld maar zaterdag kunnen we ons gelukkig al weer revancheren want dan staat de bekerwedstrijd tegen Zeelandia Middelburg op het programma.

Milan de Haze