Derde nederlaag op rij voor JO15-1 in Sliedrecht

3364AT
SLIEDRECHT
tel. 0184-490198

JO15-1 heeft na vier wedstrijden nog steeds maar drie punten. In Sliedrecht verloor Kloetinge met 2-0. De ploeg van Miso heeft de laatste drie wedstrijden geen punt gepakt en slechts één keer gescoord.

Het is dus voorlopig niet het seizoen van JO15-1 en in Sliedrecht kreeg de ploeg opnieuw met tegenslag te maken. Al vroeg in de wedstrijd werd een slordige terugspeelbal door de tegenstander onderschept en direct afgestraft.

Ook in de tweede helft was het spel slordig en werden niet de juiste keuzes gemaakt. Tot overmaat van ramp oordeelde de scheidsrechter halverwege de tweede helft ook nog dat de thuisploeg een penalty verdiende. De aanvaller van Sliedrecht schoot vanaf 11 meter de 2-0 binnen.

Volgende week gaat JO15-1 op bezoek bij Spartaan’20 uit Rotterdam, die ongeslagen bovenaan staan in Divisie 6 D.