Weer geen overwinning voor JO15-1: Kloetinge verliest van de koploper

3084AA
ROTTERDAM
tel. 010-4819848

Het is JO15-1 opnieuw niet gelukt om te winnen. In Rotterdam verloor Kloetinge met 4-1 van het ongeslagen Spartaan’20.

Kloetinge, dat het moest doen zonder de geschorste Mads en de afwezigen Pepijn, Siem, Hertgers en Jona, wist dat het een hele zware kluif zou worden in Rotterdam-Zuid. Toch begon JO15-1 tegen de ongeslagen koploper veel beter aan de wedstrijd dan vorige week.

JO15-1 speelde degelijk en volwassen en kon geruime tijd stand houden, maar in de 23e minuut kwam de Rotterdamse tegenstander op voorsprong. Onze doelman Finn had geen schijn van kans op een geweldig ‘zondagsschot’. Na deze goal werd Spartaan’20 beter. Dit resulteerde in nog 2 tegendoelpunten voor rust.

Na de rust kwam Kloetinge weer vol goede moed het veld op. Het tempo van de Rotterdammers ging omlaag, waardoor JO15-1 meer de gelegenheid kreeg om op de helft van de tegenstander te komen. Zo’n 12 minuten na rust maakte Nathan zijn eerste doelpunt voor JO15-1. Hij kreeg de bal na een corner voor de voeten en werkte de bal binnen. Kloetinge bleef op zoek gaan naar de 3-2, maar het was Spartaan’20 die een kwartier voor tijd de 4-1 scoorde uit een corner.

JO15-1 blijft steken op 3 punten uit 5 gespeelde wedstrijden, maar heeft vandaag al met al een leuke pot gespeeld. Dit geeft moed voor de wedstrijd volgende week. Dan komt JEKA op bezoek in Kloetinge, dat met 8 punten uit 5 wedstrijden 5e staat.