JO15-1 verliest met grote cijfers van Unitas'30

4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Kloetinge kwam in de thuiswedstrijd tegen Unitas aardig mee, maar werd in de effectiviteit afgedroogd door de tegenstander (1-5 verlies).

De ploeg van gelegenheidstrainer Willy Lund leek aan het begin van de wedstrijd de controle te hebben, maar de ploeg uit Etten-Leur maakte de doelpunten.

Al na zo’n 5 minuten spelen stond het 0-1 uit een vrije trap. Langs de zijlijn van het tweede veld zagen we vervolgens een eerste helft waarin de thuisploeg aardig meekon, maar 10 minuten voor rust verdubbelde Unitas de voorsprong. Wederom uit een vrije trap.

In de tweede helft was het spel en de intentie van de thuisploeg beter. We moesten echter toezien dat de tegenstander op de juiste momenten toesloeg, waardoor JO15-1 tegen een ruime nederlaag aanliep. Kort voor tijd kreeg JO15-1 nog een paar kansen. Dit resulteerde nog in doelpunt voor Sven Hertgers: 1-5.

Volgende week speelt Kloetinge in Sliedrecht tegen de JO15-1.