Knokken voor de punten

HULST

De J012-1 speelde afgelopen zaterdag tegen ST HVV'24/ Graauw J012-1

Eerste helft:
Om 9.30 uur staan onze mannen en dame, in het zonnetje, klaar voor de wedstrijd.
De tegenpartij die bovenaan in de competitie tussenstand staat, schudt het team wakker door in de zesde minuut van de wedstrijd vanuit de corner te scoren.
Het wordt een wisselvallige eerste helft, met acties die niet goed uit de verf komen! Gelukkkig weet Kloetinge voor de gelijkmaker te zorgen. Een mooi strak schot door Roos, zo tussen de benen van de keeper door! Met 1-1 gaan we de rust in!!

Tweede helft:
De tweede helft staat Kloetinge meteen op scherp... een tegengoal in de eerste minuten! Kloetinge geeft zich niet zomaar gewonnen, er is meer samenspel onderling maar de bal lijkt er niet in te willen. Kloetinge wordt steeds strijdvaardiger maar zo ook de tegenpartij. In het laatste kwartier wordt het harde werken beloond. Daar is de gelijkmaker door Salvio en slechts enkele minuten voor tijd komt het verlossende doelpunt door Beau! Kloetinge wint uit met 2-3! Een zinderende wedstrijd waarin het team heeft laten zien dat als de wil er is, ze nog veel kunnen bereiken!!

Geschreven door Monica (moeder Vince).