VV Kloetinge VR1 boekt een zakelijke overwinning tegen RCS VR1

Spoorstraat 84
4388BS
OOST-SOUBURG

Vandaag zijn we op bezoek bij RCS in het zonovergoten Oost Souburg.
De thuiswedstrijd hadden we redelijk makkelijk gewonnen, maar zou dat vandaag weer lukken?
Op een veld als een knollentuin zou dat nog weleens lastig kunnen worden.
Vanaf nu is iedere wedstrijd een finale... gezien de ranglijst kunnen we ons geen puntverlies (meer) veroorloven.
Nadat het fluitsignaal heeft geklonken zien we het inmiddels bekende spelbeeld, veel balbezit en tegenstanders die zich 'beperken' tot het tegenhouden van. De eerste tien minuten lijdt dat nog niet tot goed uitgespeelde kansen en RCS loert op een lange bal naar voren die dan goed valt.//Rachelle laat gelijk haar keeperskwaliteitenn zien door een goede redding te verrichten op de rand van de zestien.
Na doelpogingen van Angie, Kim en Amy is het in de 24e minuut dan toch raak.
Fabienne weet de bal na haar goede actie op links schitterend in de verre hoek te krullen : 0-1
Even daarna neemt ze uit een corner van Bibi de bal op de pantoffel, maar helaas net naast.
Vlak voor rust is het nu Veerle die een corner vanaf rechts neemt en hieruit weet Amy de 0-2 op het scorebord te zetten, tevens de ruststand.
In de tweede helft hetzelfde spelbeeld, RCS verdedigt met alles wat het heeft. Hierdoor staan we met 21 speelsters op de helft van RCS te voetballen en dan is het zaak het spel breed te houden.
Ondanks pogingen van Amy, Solange en Renate komen we in de tweede helft niet meer tot scoren.
Mario, dank dat je er ondanks omstandigheden toch voor ons (bij) was!
Eindstand 0-2, de 3 punten in the pocket en op naar de volgende.
Dan ontvangen we SVO W.V.V. '20 VR2 op onze mooie Wesselopark!