VV Kloetinge VR1 liggen op koers; 1-5 winst!

SVO W.V.V.'20 VR2

Kloetinge VR1

11 december 2021 12:45

Sportpark De Kruitmolen
Kruitmolenlaan 123
4337KP
MIDDELBURG
tel. 0118-611363

Omdat het vandaag de dag niet vanzelfsprekend is dat een wedstrijd door kan gaan, zijn we blij dat deze doorgaat en we de groene mat weer mogen betreden!
We zijn te gast op het Sportpark de Kruitmolen in Middelburg waar we onze tegenstander SVO WVV'20 VR2 treffen.
Een tegenstander waar we gezien de stand niet van zouden moeten verliezen.
We hebben er zin in en na het fluitsignaal nemen we gelijk het initiatief. Het goede combinatiespel wordt al in de 6e minuut bekroond.
Solange komt via het centrum goed door en weet via een mooi geplaatse bal het net te vinden: 0-1
WVV'20 heeft geen antwoord op ons spel en nadat we 3 weken al geen wedstrijd in de benen hebben, valt het spel alles behalve tegen.
Achterin geven we niets weg, met Angie als boegbeeld. Haar tegenstander heeft geen schijn van kans. Rachelle die als doelvrouw eigenlijk speelt als laatste vrouw en de tweeling Esther en Renate die mede van achteruit de aanvallen opzetten.
Inmiddels zijn we in de 20e minuut wanneer Bibi over de rechterflank met een prima voorzet Amanda bediend en de bal binnen werkt; 0-2. Daarna volgt een wat rommelige fase. WVV'20 weet er een corner uit te slepen en omdat we niet alert zijn en ook niet meespringen wordt Rachelle verschalkt : 1-2
We tonen veerkracht want nog geen 5 minuten na de tegentreffer staat de 1-3 op het niet aanwezige scorebord.
Het is wederom Bibi die een voorzet vanaf rechts aflevert, die na wat 'gerommel' uiteindelijk door Amanda wordt binnengetikt.
Dit is ook de ruststand, omdat na een goede actie van Amy , Lois haar schot door de keeper gekeerd ziet en ook een schot van Solangev nog op de buitenkant paal beland.
Na de siroop...
Vanaf het begin 2e helft hetzelfde verhaal, we zijn heer en meester en via het Esmee soleert tot de 16, waar ze passed op Kim die de keepster met een lob verschalkt; 56e minuut ; 1-4.
De eindstand komt in de 75e minuut tot stand, het is wederom Esmee die na een indrukwekkende solo langs een 5 tal tegenstanders de bal beheerst met links binnenschiet ; 1-5!
Een fraaie teamprestatie, waarbij iedereen meer dan een voldoende scoorde.
Ga zo door ladies!