Sterk MO15-1 beloont zichzelf onvoldoende in Hoogerheide

4631GH
HOOGERHEIDE
tel. 0164-615150

Opnieuw waren er na de wedstrijd veel complimenten voor de meiden van Kloetinge MO15-1, maar er ging toch echt maar één punt mee terug naar Kloetinge. Met name in de tweede helft werd er erg sterk gespeeld en werden er volop 100% kansen gecreëerd. Een 3-1 achterstand halverwege de tweede helft werd nog wel op knappe wijze goed gemaakt, maar daar bleef het helaas bij.

Door blessures en een Corona-besmetting was de selectie flink uitgedund. Een geluk bij een ongeluk was dat MO13-1 extreem veel speelsters miste, en hun wedstrijd werd afgelast. Zodoende konden Jet en Renske ons komen helpen, en dat hebben ze uitstekend gedaan. Alle speelsters hebben er vandaag alles aan gedaan om de wedstrijd te winnen. Met name in de omschakeling werd vandaag ijzersterk gespeeld. Uiteindelijk waren de trainers ook zeer tevreden over de teamprestatie van vandaag. Volgende week ontvangen we WHS JO14-1 op het Wesselopark.