Terecht gelijkspel voor JO15-1 in uitwedstrijd tegen SHO

3262LE
OUD-BEIJERLAND
tel. 0186-614545

JO15-1 heeft zaterdagochtend met 2-2 gelijkgespeeld op bezoek bij SHO uit Oud-Beijerland. Beide partijen kregen niet de volledige controle over de wedstrijd, maar Kloetinge toonde veerkracht door toch een punt mee terug te nemen.

De eerste treffer was voor de bezoekers en viel al na 11 minuten spelen. Finn werd de diepte ingestuurd en schoot de bal in het netje. SHO ging direct daarna druk zetten en niet veel later resulteerde dit in een eigen doelpunt. De spits van SHO had Mads gepasseerd. Melvin probeerde de bal net voor de doellijn nog weg te schieten, maar zijn inzet ging via Levi de goal in. Nog voor rust kregen beide partijen mogelijkheden om het verschil te maken. Mads had een goede redding in een 1 op 1 met de spits van de tegenstander en een voorzet van Pepijn belande tegen de paal.

In het begin van de tweede helft had Kloetinge wederom moeite met SHO. De thuisploeg kwam na zo’n tien minuten spelen op voorsprong. Een vrije trap van ver buiten de zestien zeilde op de wind mee. Mads schatte het schot volledig verkeerd in, waardoor de bal over hem heen in het doel waaide. Kloetinge liet het er niet bij zitten en ging op zoek naar de gelijkmaker. Zowel Finn als Jona kregen kansen. Zo’n acht minuten voor tijd ging Rava goed door op links en werd vervolgens neergehaald in het strafschopgebied. De scheidsrechter twijfelde geen minuut en wees naar de stip. Omdat Rava door de overtreding behoorlijk geblesseerd was geraakt, ging Sven Hoek achter de bal staan. Hij schoot de bal strak in de linker hoek en liet de keeper kansloos.

Uiteindelijk was de 2-2 een terechte uitslag. Beide ploegen hebben nu 4 punten uit 2 wedstrijden. Volgende week ontvangt JO15-1 Barendrecht.