Onzuiver Kloetinge JO12-1 is mild voor Erremuu

4341LV
ARNEMUIDEN
tel. 0118-601757

Zaterdag 17 september 2022 Arnemuiden JO12-1 - V.V. Kloetinge JO12-1 (competitie 1e fase)

Deze zaterdag moesten we voetballen in Arnemuiden. Het hele team was compleet. Het weer was niet goed en we hadden bijna de hele wedstrijd regen. Vorig seizoen hebben we van dit team gewonnen met 1-2. Maar was het niet de beste wedstrijd van ons team.

Ik vond dat we de eerste tien minuten goed voetbalde. We kwamen 0-2 voor door doelpunten van Dani en een goed afstandsschot van Casper. Daarna ging het even wat minder goed en kwam Arnemuiden terug tot 2-2.

Daarna gingen we weer beter voetballen. Met een goede voorzet van Kayan over de linkerkant, scoorde Thijn met een prachtige volley de 2-3. Met een mooie bal vanuit achter van Duke op Thijn, dribbelde Thijn langs zijn tegenstander en scoorde in de rechteronderhoek van de keeper. 2-4!

Direct na rust scoorde Dani 2-5 met intikker. Mehdi schoot eerst de bal onderkant lat en Dani stond op de goede plek. De 2-6 was de laatste goal. Ook gescoord door Dani.

We speelden op sommige momenten best een goede wedstrijd. We hebben wel heel veel kansen gemist. Op andere momenten was het niet zo goed. Daar gaan we de komende week op oefenen met trainer Wybrand.

Na de wedstrijd gingen we zingend het sportpark af op weg naar huis.

Duke