JO12-1 maatje te groot voor JVOZ

JVOZ JO12-2

... (intikker)
Casper Moes (afstandschot)
Sjors de Jonge (intikker)
Assist: Duke Koole
Thijn Ossewaarde (intikker)
Mehdi Qadiban (intikker)
Duke Koole (afstandschot)

Hoofdklasse (2e fase) 07

19 november 2022 8:30

Sportpark Wesselopark
Noordeinde 5
4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Zaterdag 19 november 2022 V.V. Kloetinge JO12-1 - JVOZ JO12-2 (competitie 2e fase)

Zaterdagochtend om 8:30 uur speelden we thuis tegen JVOZ. Helaas was Jesse ‘s-ochtends niet fit wakker geworden en kon hij niet meedoen.

De spits van JVOZ nam de aftrap en de wedstrijd was begonnen. Dat Jesse er niet was weerhield ons niet van scoren, In de tweede minuut al gaf Roel een steekpass op Thijn. Thijn kwam 1 op 1 met de keeper en schoot hem in de verre hoek. Helaas scoorde JVOZ een paar minuten later ook. Hun middenvelder maakte een 1-2 met de spits die vrij door kon lopen met de bal en op het doel kon schieten. Aan het einde van het eerste kwart kregen wij een corner die werd weggekopt en kwam voor de voeten van Casper die hem in een keer in de kruising schoot. Toen werd er lang niet gescoord en speelden wij erg slordig, passes kwamen niet aan en we wilden te graag naar voren. JVOZ speelde met veel druk naar voren, maar dankzij Jayms, Casper, Dani, Roel en eigenlijk iedereen, konden ze weinig gevaar stichten.

In de tweede helft gaf Duke een voorzet die bij Sjors terecht kwam en Sjors schoot hem via de paal in het doel. Een paar minuten later kwam de bal uit de kluts bij Sjors terecht die een steekbal gaf op Thijn die de keeper uitspeelde en hem daarna erin schoot. Op het einde van het derde kwart gaf Thijn de bal aan Mehdi die hem via de lat erin schoot.

Het vierde kwart begonnen we met een lange bal van Jayms op Thijn die 1 op 1 met de keeper kwam en hem erin schoot. Het stond intussen 6-1. Een paar minuten later pakte Thijn de bal af en rende het hele veld over en schoof hem zo het doel in. Weer een paar minuten later komt de bal bij Kayan, hij schiet hem helaas tegen de keeper aan, maar de bal komt toch bij Mehdi die hem voor open doel erin kan tikken. Intussen stond Roel in de spits. Hij krijgt gelijk de bal, de verdediger maakte een overtreding, maar Roel ging door waarna hij hem tussen de benen van de keeper in het doel schiet. Ook Duke wil zijn goaltje meepikken, hij krijgt de bal en krijgt wat ruimte en schiet hij hem van ongeveer 20 meter in de kruising. Wauw!

Aan het einde van de wedstrijd kregen we nog een aantal kansen, maar er werd niet meer gescoord. Einde wedstrijd op naar volgende week.

Kleine Sjors