JO12-1 start 2e fase goed in stadion, maar is veel te mild voor RBC

12 november 2022 9:00

O. Hoogendoorn

Atik Stadion

Zaterdag 12 november 2022 RBC Roosendaal JO12-1 - V.V. Kloetinge JO12-1 (competitie 2e fase)

Afgelopen zaterdag 12 november speelde wij uit tegen RBC in hun stadion. Voor de wedstrijd krijgen we te horen dat we zonder scheidsrechter spelen en dat we alles zelf moeten oplossen. Net als bij Kloetinge 1 kwamen wij in een rij uit de spelerstunnel het veld op.

We begonnen de wedstrijd prima en kwamen in de 10e minuut op voorsprong. Mehdi scoorde uit een voorzet van Thijn.
Casper werd voor de goal hard getackeld, maar doordat er geen scheids is, krijgen we geen penalty.
In de 13e minuut scoorde Thijn de 0-2 na een mooie solo via de onderkant van de lat. Een minuut later scoort Thijn na een voorzet van Mehdi de 0-3. In de 22e minuut scoort Thijn zijn hattrick na een assist van Sjors en is het 0-4. En minuut later was het weer raak, Jesse maakt hem na een steek pass van Dani. Dan is het rust met de 0-5 voorsprong.

Na de rust kwamen we niet meer in ons spel. We misten veel kansen en gaven slechte passes. Ook werd Casper hard ge-sandwiched door 2 spelers van RBC, waardoor sommige van onze spelers boos werden. En in de 47e minuut maakt RBC de 1-5.
We haalden in ieder geval die 3 punten binnen.

Nu focussen op volgende week tegen JVOZ.
Geschreven door Mehdi