TSC JO13-1 - Kloetinge JO13-1

TSC JO13-1

3e divisie C

18 november 2017 12:30

Op zaterdag 18 november reisden we met de selectie af naar Oosterhout om daar de competitiewedstrijd tegen TSC JO13-1 te spelen.

Na iets meer dan een uurtje reizen kwamen we aan en gingen we de kleedkamers in. TSC had de laatste 4 wedstrijden gewonnen dus het beloofde geen makkelijke wedstrijd te worden.
De focus was goed en dat was terug te zien aan de aftrap. We begonnen de wedstrijd sterk, met goed spel en strijdlust. We kregen via Hylke Robbin en Jorik een paar grote kansen maar deze gingen er helaas niet in. En zoals altijd.. Als je ze zelf niet maakt dan krijg je ze tegen. En zo was het ook. TSC maakte de 1-0..
Maar het goede spel werd dan toch beloond. Godwin schoot uit een corner raak en het was weer 1-1. De wedstrijd ging op en neer en vlak voor rust werd het jammer genoeg 2-1 voor TSC.

Iedereen was teleurgesteld in de rust maar zat wel met een opgeheven hoofd. We speelden goed en gingen vol goede moed de tweede helft in.

De tweede helft begonnen we net zo goed als de eerste en dan resulteerde ook in de 2-2 van Robbin en niet veel later de 2-3 van Godwin! De voorsprong was er, en dat was zeker niet onterecht!
Het was op dat moment even stil in de wedstrijd. Het spel ging op en neer maar echt grote kansen kwamen er van beide kanten niet meer.
Tot 10 minuten voor tijd. TSC kwam tot scoren en het was weer gelijk.. De wedstrijd verliep hetzelfde als voorheen. Maar toen, in de laatste minuut, kreeg TSC een vrije trap aan de zijkant van de 16. Deze schoten ze geweldig binnen.. 4-3.

Ondanks de nederlaag, waar iedereen ontzettend van baalde gingen we met een redelijk gevoel terug naar Kloetinge.
Volgende week staat al weer de wedstrijd tegen MOC JO13-1 op de planning en die gaan we pakken!