Kloetinge JO13-1 - Voab JO13-1

VOAB JO13-1

3e divisie C

4 november 2017 10:00

Met 2 punten op zak werd het tijd voor de eerste 3 punten in de competitie. Na 2 uitwedstrijden begonnen we de tweede thuiswedstrijd van seizoen met een vrijwel compleet fitte selectie. De enige die niet kon spelen maar er uiteraard wel bij was, was Thom, die zijn schouder had gebroken tijdens de training..

De wedstrijd begon en we starten redelijk slordig. Desondanks kwamen we door twee doelpunten van Robbin al snel op 2-0. Op de twee doelpunten na was het spel niet heel goed en gingen we ook met die stand de rust in.

Na de thee en de bespreking gingen we vol goede moed het veld weer op. Het was een wedstrijd waarin weinig spectaculaire dingen werden laten zien en snel kwamen we op 3-0. Dit maal was het Hylke die de bal langs de keeper van Voab schoot. Met vlagen lieten de jongens aardig spel zien. Toch kregen we na de 3-0 vrij gemakkelijk de 3-1 tegen en dat gaf de jongens van Voab weer een klein beetje hoop.
Deze hoop werd echter snel weggevaagd door Godwin die vanuit een voorzet die bleef hangen, de bal met zijn hoofd achter de keeper werkte. 4-1!

Het was een wedstrijd die we niet volledig onder controle hadden maar waarin het net wel makkelijk wisten te vinden. Dit was ook weer te zien toen Jorik, die een goede invalbeurt kende, de bal binnen een paar minuten tweemaal tegen het net schoot. Dit bepaalde de eindstand op 6-2.

Ondanks het spel, wat niet optimaal was, wel een hele goede en duidelijke overwinning van de boys! Op naar het volgende duel tegen JEKA D1.