Verdiende overwinning voor Kloetinge Mo13-2 tegen Luctor Heinkenszand!

ST Luctor Heinkenszand/Apollo '69/DWO '15 MO13-2 (9-tal)

Kloetinge MO13-2

2e klasse (3e fase) 19

25 maart 2023 11:15

D. Westdorp

Sportpark Heinkenszand
Dorpsstraat 102
4451AC
HEINKENSZAND
tel. 0113-562549

Op een winderige zaterdagochtend namen de meiden van Kloetinge Mo13-2 het op tegen Luctor Heinkenszand/ Apollo ‘69/MO13-2! Na een nederlaag tegen de medekoploper twee weken geleden en een overwinning vorige week, waren alle ogen gericht op deze spannende wedstrijd. Zouden de meiden van Kloetinge hun winning streak voortzetten?

Vanaf het eerste fluitsignaal zaten de meiden van Kloetinge er bovenop. Met een indrukwekkend offensief wisten ze al snel de leiding te nemen via een vrije trap; 0-1. De tegenstander had moeite om het tempo bij te benen en al gauw volgde een tweede treffer, waardoor de stand op 0-2 kwam.

In de tweede helft waren de teams meer aan elkaar gewaagd, met een stevig windje in het voordeel van Kloetinge. De meiden maakten optimaal gebruik van deze extra kracht en scoorden een prachtig lob doelpunt. De wind droeg de bal sierlijk over de keeper, waardoor het scorebord 0-3 aangaf.

Luctor Heinkenszand probeerde terug te komen in de wedstrijd en won steeds vaker de slag op het middenveld. Ze creëerden enkele kansrijke situaties, maar stuitten op de onverzettelijke verdediging en keepster van Kloetinge. Soms speelde de wind ook met de bal waardoor lange ballen en schoten naast waaiden.

Na het laatste fluitsignaal konden de meiden van Kloetinge Mo13-2 trots zijn op hun verdiende 0-3 overwinning. Een geweldige teamprestatie die het zelfvertrouwen zal versterken en de motivatie hoog houdt voor de rest van het seizoen. Gefeliciteerd meiden, ga zo door!