JO12-1 neemt 3 punten in de fietstas mee naar huis vanuit Kapelle

4421BW
KAPELLE
tel. 0113-342247

Zaterdag 15 april 2023 V.V. Kapelle JO12-1 - V.V. Kloetinge JO12-1 (competitie 4e fase)

Trainer Wybrand had voorgesteld om op de fiets naar Kapelle te gaan, vanuit een groene (en witte) gedachte. Voor aanvoerder Duke was de fietsrit lekker kort, omdat hij vlakbij het veld van Kapelle woont.Vandaag speelden we zonder onze spits Thijn. Thijn deed mee met de JO13-1.

We begonnen om 9.30 uur met de wedstrijd. Het was goed weer. Een lekker zonnetje en een beter grasveld dan vorige week in Dordrecht.
Het eerste kwart van de wedstrijd was erg rommelig. Het spelen op gras vinden we toch wel wat lastig. Achterin waren we slordig met opbouwen, maar Kapelle werd niet heel erg gevaarlijk. Net voor de time-out gaf Kayan een diepe bal op onze spits vandaag Dani. Dani ging het halve veld over een schoot de bal netjes langs de keeper in de rechterhoek.

Het tweede kwart werden we wat beter. We werden feller en kwamen tot een aantal mooie aanvallen. De 2-0 werd gescoord door aanvoerder Duke. Zoals al vaak dit seizoen schoot hij de bal van flinke afstand tegen de touwen.

Net na rust kwam Kapelle op 1-2 na een misverstand in de verdediging. Kapelle was nog dichtbij de 2-2, maar de bal kwam op de lat. Nog voor de time-out was het weer Dani die de 1-3 op het scorebord zette. Wederom na een assist van Kayan.

In het laatste kwart ging alles goed bij Kloetinge. Er werd lekker gevoetbald en ook de 1-4 werd gescoord. Dani scoorde zijn derde doelpunt na een goede buitenkant rechts pass van Duke. Daarmee maakte Dani zijn hattrick compleet.

Zo hebben we ook deze wedstrijd weer gewonnen. Als we de volgende wedstrijd winnen, dan zijn we niet meer in te halen door de andere ploegen in deze competitie.

Duke Koole