Nuttige oefenwedstrijd JO12-1 in Dordrecht

Assist: Dean de Moor
... (afstandschot)
... (intikker)
Roel Spinnewijn (vrije trap)
Casper Moes (schot)

8 april 2023 10:00

Sportcomplex Stadspolders
Nieuwe Noordpolderweg 50
3312AD
DORDRECHT

Zaterdag 8 april 2023 Oranje Wit JO12-1 - V.V. Kloetinge JO12-1(oefenwedstrijd)

Op een koude zaterdagmorgen moest Kloetinge een oefenwedstrijd in Dordrecht voetballen. Jayms, Dani en Thijn waren er niet bij, maar Dean was de vervanger daarvoor. In het begin speelde Kloetinge slordig. Met een paar goede reddingen van Duke bleef het 0-0. Maar we konden niet voorkomen dat het 1-0 werd.

Het tweede kwart begon goed. Na een goede steekpass van Dean kon
Mehdi de keeper uitspelen en in een leeg doel schieten. Een paar minuten later scoorde Oranje Wit met een mooi schot wat over Duke heen zeilde.

De tweede helft. Na een miscommunicatie profiteerde Oranje Wit: 3-1. Kloetinge moest nu echt aan de bak. Na een schitterend schot van Roel in de kruising wordt het 3-2. Er kwamen kansen voor beide ploegen. Uiteindelijk schoot Casper de bal laag in het hoekje en dat is de eindstand 3-3.

Casper