Kloetinge MO13-2 sluit seizoen af als Trotse Nummer Drie

Kloetinge MO13-2

ST Luctor Heinkenszand/Apollo '69/DWO '15 MO13-2 (9-tal)

31 mei 2023 19:00

D. Lossie

Sportpark Wesselopark
Noordeinde 5
4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Op een stralende woensdagavond speelden de meiden van Kloetinge MO13-2 het laatste competitieduel van het seizoen tegen ST Luctor Heinkenszand/ Apollo ‘69/ DWO ’15 MO13-2, respectievelijk de nummer 3 en 4 van de competitie.

De wedstrijd begon evenwichtig, maar naarmate de tijd verstreek werd het duidelijk dat de tegenstander op de counter speelde, waardoor er enkele kansen ontstonden. Niettemin zetten de meiden van Kloetinge de tegenstander onder constante druk, wat ertoe leidde dat het spel zich voornamelijk op de helft van de tegenstander afspeelde.

Ondanks het iets sterkere spel kwam Kloetinge toch op een 0-1 achterstand door een succesvolle counter. Er volgde een gemiste strafschop, maar de meiden lieten hun hoofden niet hangen en wisten de stand gelijk te trekken naar 1-1 na een afstandsschot. Vlak voor rust wist de tegenstander nog de paal te raken, wat het publiek op het puntje van hun stoel hield.

In de tweede helft vond het spel voornamelijk plaats op het middenveld, met kleine kansen aan beide kanten. Richting het einde van de wedstrijd kwamen er gaten op het middenveld doordat de verdediging en aanval niet meer goed op elkaar aansloten.

Ondanks de toenemende ruimte op het veld werd er niet meer gescoord, en zo sloot Kloetinge het seizoen af als een trotse nummer drie. Het was een seizoen om trots op te zijn, met name vanwege de enorme groei die de meiden hebben doorgemaakt.

Het seizoen eindigt echter niet hier, aangezien de meiden aankomende zaterdag het veld op gaan voor een wedstrijd tegen de ouders, die volgens velen zo goed weten hoe het spel gespeeld moet worden. We kijken er naar uit om te zien hoe de ouders het ervan afbrengen tegen deze vastberaden en getalenteerde jonge speelsters.