Wesselopark en velden gesloten - GEEN TOEGANG!

15 maart 2020 19:45

Het Wesselopark en de sportvelden en accommodaties waarvan V.V. Kloetinge gebruik maakt zijn gesloten op last van de overheid t/m 28 april 2020.

We roepen alle leden op hier gehoor aan te geven en niet naar het Wesselopark te komen. Nu de scholen dicht gaan vanwege de coronavirus maatregelen is het aantrekkelijk voor kinderen op het Wesselopark te gaan voetballen. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ouders van jeugdleden verzoeken we dit met zoon(s)/dochter(s) te bespreken.

Volg de maatregelen van de overheid, RIVM en GGD op des te sneller dammen we het virus in en kan er hopelijk over enkele weken weer worden gevoetbald.