Timothy van Die!, winnaar van de Koeienbingo

23 juni 2021 13:30

Beste deelnemer aan onze ludieke koeienbingo,

Het was wat tijdrovender dan vooraf ingeschat maar we kunnen de winnaar bekend maken!

Na een zinderende zaterdagmiddag waarbij alle kijkcijfers op de livestream van Facebook werden verbroken door onze razende reporters Max Joosse en Carel Schrier moesten we helaas constateren dat Bertha 413 te weinig privacy had om haar grote boodschap achter te laten op het Wesselopark (dat snappen we allemaal wel denk ik, want wie kan “het” doen als Max en Carel naast je staan ;-). Na 40 minuten moesten we overgaan op plan B; omwille van het welzijn van “onze" Bertha hebben we de wedstrijd afgevlagd en een VV Kloetinge vlag in het veld gestoken waar, op dat moment, Bertha stond.

Een samenvatting van deze leuke actie is te bekijken op omroep Zeeland via de volgende link;
Koe Bertha mocht als laatste het hoofdveld van voetbalclub Kloetinge betreden - Omroep Zeeland

Voordat we de winnaar bekend maken willen we jullie allemaal ontzettend bedanken voor het meedoen aan onze bingo. We kunnen, dankzij jullie deelname, een mooi bedrag van € 260,40 overmaken aan Kika, de winnaar krijgt € 449,99 op zijn of haar rekening en de vereniging houdt er ook nog ruim € 1700,- aan over. We zoeken hier een mooie bestemming voor!

Nu de winnaar:
het veld is verdeeld in meer dan 1300 verkochte kavels en deze kavels zijn toegewezen aan jullie, de deelnemers. De vlag is gestoken op kavel 1125, dit vak is toegewezen aan Timothy van Die!
Timothy, van harte gefeliciteerd met je prijs, we nemen contact met je op.

Met sportieve groet,

De organisatie van de koeienbingo.