Activiteitennieuws

Kloetingse voetbalquiz 2023

15 november 20:30  Op vrijdagavond 24 november staat de Kloetingse voetbalquiz weer op het programma. Weet jij alles over het kampioensjaar van Kloetinge 1, de Bundesliga en alle doelpunten van Wout Weghorst bij Manchester United? Meld je dan nu aan!meer »

Presentatie Kick-off spelers en ouders 12 september 2023

19 september 17:00  Dinsdag 12 september werden er 2 kick-off bijeenkomsten gehouden in DaVinci Bioscoop Goes voor spelers en ouders. De presentatie van deze bijeenkomsten is hier nog eens in te zien.meer »

Ajax komt naar Kloetinge

8 september 22:15  Goed nieuws, want in de herfstvakantie organiseert Ajax een Ajax Clinic bij VV Kloetinge in Kloetinge. Op woensdag 25 oktober 2023 kunnen jongens en meiden tussen de 6 en 14 jaar oud een dag lang trainen als een Ajax-speler. Samen met spelers en speelsters van dezelfde leeftijd leer je verdedigen als Jorrel Hato en dribbelen als Steven Bergwijn.meer »

Start opleidingen verenigingsscheidsrechter

5 augustus 15:30  Wil jij fluiten voor je club of namens de KNVB? Dan zijn we op zoek naar jou! Meld je aan en ontdek ook hoe leuk het fluiten kan zijn.meer »

Foto's VV Kloetinge - HSV O.D.I.N. staan online

25 april 11:45  Foto's VV Kloetinge - HSV O.D.I.N. staan onlinemeer »

Sponsorloop training JO8, JO9 en JO10 groot succes

4 april 16:30  Afgelopen maandag 03-04-2023 was het dan eindelijk zover.....de sponsorloop training van de JO8, JO9 en JO10! Nadat de spelers bij ouders, opa's en oma's, buren, vrienden of in de straat langs zijn gegaan om zich te laten sponsoren, was het nu aan hun om te laten zien dat ze het gesponsorde bedrag meer dan waard zijn.meer »

Fysio spreekuur 24 januari weer van start

23 januari 14:00  Fysio spreekuur 24 januari weer van start meer »

Ga naar archief