Verslag Algemene Ledenvergadering 11 juli 2022

12 juli 2022 11:45

Verslag Algemene Ledenvergadering 11 juli 2022

Maandag 11 juli heeft tijdens de algemene ledenvergadering een bestuurswissel en herverkiezing plaatsgevonden.

Connie Karelse is na 7 jaar bestuurslid jeugd, meisjes- en vrouwenvoetbal teruggetreden. We zijn Connie veel dank verschuldigd voor haar jarenlange inzet en bijdrage aan de ontwikkeling van het meisjes- en vrouwenvoetbal.

Marijn Meijboom (44) is maandag tijdens de ALV gekozen tot bestuurslid en zal in het bestuur de portefeuille jeugd, meisjes- en vrouwenvoetbal op zich nemen. Marijn is reeds jarenlang betrokken bij onze vereniging als trainer en teammanager bij teams van zijn kinderen. Hij heeft het afgelopen half jaar al meegedraaid in het bestuur en daarmee kennis gemaakt met de bestuurlijke taken. We zijn erg blij dat we Marijn in ons bestuur mogen verwelkomen.

Jan-Kees de Bruine is herkozen tot voorzitter voor een termijn van 3 jaar

De functie penningmeester is nog vacant in het bestuur. Het bestuur heeft gesprekken gevoerd met een aantal beoogde kandidaten maar helaas is er nog geen opvolger voor Arjo Schroevers. Die laatste blijft voorlopig nog de financiele administratie voor de vereniging verzorgen.

Bestuur V.V. Kloetinge
11 juli 2022