Corona-trainingscoördinatoren (CoCo’s) gezocht!

29 april 2020 22:00

Gelukkig mag de jeugd tot en met 18 jaar, onder bepaalde voorwaarden, weer gaan sporten. Eén van deze voorwaarden is dat er tijdens de training Corona-coördinatoren (CoCo’s) aanwezig moeten zijn die er op toezien dat de leden op het sportpark zich aan de gestelde regels houden. Zo kunnen de train(st)ers zich focussen op de trainingen en de sportende kinderen.

Ons streven is woensdag 6 mei te starten met trainingen voor onze eigen jeugdteams.
De Coco's werken in 2 blokken van 2 uur per trainingsavond. In ieder blok zijn twee Coco's aanwezig.
We zoeken hiervoor nog enkele vrijwilligers die deze mooie taak op zich willen nemen.
De taken van een “CoCo” zijn:
  • Op een positieve manier toezien op de naleving van de regels;
  • De ontvangst van de spelers samen met de trainers begeleiden
  • De uitgifte van materialen en toegang ballenhok coördineren;
  • Iedereen aanwezig te helpen herinneren aan de richtlijnen;
  • Aanspreekpunt voor de locatie en voor de gemeente ten tijde van de trainingen;
Een CoCo is altijd herkenbaar aanwezig (bijv. met hesje). Een belangrijke eigenschap is dat iemand duidelijk is, maar geen boeman. We willen de mensen niet tegen ons in het harnas jagen, maar juist duidelijk en positief vertellen wat kan en niet kan.
Aanmelden kan bij Connie Karelse (bestuurslid jeugdzaken) [email protected] of bij de jeugdcoördinator van de eigen leeftijdcategorie.