Beste Kloetingenaren (ingekomen brief)

16 mei 2020 19:15

Beste Kloetingenaren,

Na heel wat jaren, seizoenen en wedstrijden gaan wij Kloetinge verlaten. Het voelt nog steeds onwerkelijk en gek. Kloetinge is bijna 24 jaar lang de belangrijkste bijzaak in ons leven geweest..

Maar dit bericht gaat niet over ons. We willen het over jullie hebben. In deze lange tijd dat wij op het Wesselopark hebben rondgelopen, zijn wij onderdeel geworden van deze prachtige club.

Kloetinge staat bekend als een warme club, een echte vereniging en dat is niet voor niets. Er lopen zoveel mensen rond die ontzettend veel tijd in onze club steken, er bijna dag en nacht mee bezig zijn, maar veel minder in de spotlights staan dan de voetballers op het veld. Dit zijn de mensen die voor het bekende Kloetinge gevoel zorgen, de cultuur bewaken, de stille krachten van een vereniging. Wij willen juist deze mensen eens bedanken!

Denk aan de stewards in hun rode jassen, de mensen die de lootjes verkopen of achter de kassa zitten bij het betreden van het sportpark. Maar ook de mensen van het wedstrijdsecretariaat, de klus- en schoonmaakploeg, alle trainers en begeleiders, de vrijwilligers die elk weekend weer de was doen, het barpersoneel, de evenementen commissie, onze trouwe supporters en niet te vergeten de Kloetinge Fanatics!

Deze mensen staan voor wat Kloetinge is en dragen dit wekelijks uit.. een mooie, gezellige vereniging waar presteren, plezier maken en oog hebben voor elkaar hand in hand gaan. Zij hebben er ook mede voor gezorgd dat wij hebben mogen ervaren wat een prachtige vereniging Kloetinge is. Wij zijn enorm trots om hier zo lang deel van uit gemaakt te hebben. Tegen deze mensen maar ook tegen alle andere willen wij zeggen; Kloetingenaren BEDANKT!!

Niet tot ziens maar tot snel!

Groeten Jaap & Daan