Nieuw hoofdveld Wesselopark

24 september 2020 18:15

Vandaag heeft het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Goes besloten om te investeren in de vervanging van ons hoofdveld door een kunstgras veld met verlichting. Uiteraard moet de gemeenteraad in de maand november het voorgenomen besluit nog goedkeuren.

Dit betekent een mooie 1e stap voor V.V. Kloetinge en het ambitieplan zoals eerder dit jaar aan de leden gepresenteerd. Hiermee wordt aan de belangrijkste prioriteit voldaan voor onze voetbalvereniging, namelijk meer ruimte voor onze leden om te kunnen trainen en onze wedstrijden te spelen.

Lees hier het artikel van de wethouder in de PZC: