Aankondiging kandidaat opvolging bestuurslid jeugdzaken

24 december 2021 10:45

Tijdens de ALV in september 2021 heeft Connie Karelse te kennen gegeven dat zij aan het einde van het seizoen 2021/2022 stopt als bestuurslid jeugdzaken. Samen met Connie is het bestuur begonnen om op zoek te gaan naar een opvolger die de komende jaren onze jeugdafdeling en het vrouwen- en meisjesvoetbal verder kan helpen ontwikkelen.

Het bestuur is verheugd te kunnen mededelen dat Marijn Meijboom heeft aangegeven met ingang van het seizoen 2022/2023 verkiesbaar te zijn als bestuurslid jeugdzaken en vrouwen- en meisjesvoetbal.

Marijn is inmiddels een bekende binnen onze vereniging: hij is naast enthousiast lid, trainer van de MO15-1, heeft een grote bijdrage geleverd aan het ontwikkelplan vrouwen- en meisjesvoetbal en scheidsrechter.

Om de overgang goed te laten verlopen gaat Marijn de 2e seizoenshelft meedraaien in het bestuur en trekt hij samen op met Connie in de jeugdcommissie.

Connie Karelse blijft het aanspreekpunt in het bestuur tot het einde van het seizoen 2021/2022. In de laatste Algemene Ledenvergadering van dit seizoen (waarschijnlijk eind juni of begin juli) zal dan de officiële verkiezing en benoeming van Marijn Meijboom plaatsvinden.

Bestuur V.V. Kloetinge
23 december 2021