We gaan beginnen !!!!

28 augustus 2020 19:45

Morgen start het seizoen dan echt met de eerste bekerwedstrijden. Het zal anders en wennen zijn vanwege de corona-maatregelen. Dat vraagt om begrip, medewerking en een hoop flexibiliteit. Eén ding willen we benadrukken wees vriendelijk voor elkaar maar zeker voor alle vrijwilligers, zonder hen kunnen we geen wedstrijden houden.

Zorg dat je goed weet wat er van je verwacht wordt en kom voorbereid naar het Wesselopark. Op onze website kun je alle informatie terugvinden in ons protocol. Check deze handige flyer voor een goede start van jouw voetbaldag en houd je aan de inmiddels welbekende gezondheids- en hygiëneregels. Tot morgen!