V.V. Kloetinge klaar voor de toekomst

15 februari 2021 19:15

Na 1,5 voetbaljaar verloren te hebben zien gaan wilden wij de doelstellingen van de V.V. Kloetinge kracht bij zetten om zo aan iedereen te laten zien dat onze vereniging de weg naar boven blijft zoeken. Zowel op sportief vlak alsmede de accommodatie (vernieuwing hoofdveld naar hoogwaardig kunstgras met verlichting en vernieuwing toplaag veld 5) willen we klaar zijn voor de toekomst.

We willen jullie dan ook op de hoogte stellen dat wij het vertrouwen in Marcel Lourens, Jaco van der Schee en Erwin van der Woerdt hebben uitgesproken en hun verbintenis met onze vereniging met een jaar te verlengen. Zo kunnen we al vroeg duidelijkheid geven dat dit de staf is waar we het volgend seizoen mee gaan doen. (Andre Siereveld heeft zijn vertrek bij VV Kloetinge aangekondigd en wordt trainer van JVOZ 17-1 volgend seizoen).

De opdracht voor Lourens en zijn team is duidelijk, maar belangrijker nog voor de toekomst is de keuze van de vereniging om volgend seizoen de intensieve samenwerking met onder 23 nog sterker en beter maken. De ontwikkelingen op het Wesselopark maken dit immers ook meer mogelijk dan voorheen. De intensieve samenwerking met onder 23 en de 1e selectie zal er toe moeten leiden dat zowel de onder 23 alsmede de 1e selectie een hoger niveau kan nastreven en dat we toonaangevend hierin zijn en moeten blijven in Zeeland.

Achter de schermen zijn we ook hard aan het bouwen /schaven / zoeken / kneden aan onze onder 23 om in de toekomst ook meerdere spelers te kunnen gaan leveren aan onze 1e selectie.

Er zijn helaas ook altijd mutaties in een selectie waar sommigen een andere keuze maken of zelfs stoppen met het voetballen voor een 1e elftal.

Doelverdediger Finn Murre vertrekt naar v.v. G.O.E.S. evenals Sylvio Hage die helaas zijn kunsten niet genoeg heeft kunnen vertonen op ons Wesselopark. Nadat al bekend werd dat Lionel Fitsch (stopt), Thijs van den Dries (Luctor-Heinkenszand), Ronaldo Meijer (Arnemuiden) ons verlaten, heeft nu ook Ramon Janson laten weten dat hij terug gaat naar zijn oude nest (MZC’11)

Luuk van Vossen heeft laten weten nog wat langer na te denken over zijn keuze voor volgend seizoen.

De versterkingen:

• Jarreau Manuhuwa is een centrale verdediger die altijd in voetballende oplossingen denkt en uitvoert in zijn spel. Hij staat ook zijn mannetje in de duels en zegt klaar te zijn om de verdediging van onze club de komende jaren te willen leiden.
  • Thomas de Rijke is een klassieke buitenspeler welke in de 16 ook dodelijk is met zijn geslepen voorzetten of zijn bekende sleep. We hopen dat Thomas een echte assist-koning kan worden die zeker ook zijn doelpunten meepakt.
  • Lang verwacht en nu gekomen Kyle Doesburg. Kyle is een sterke en snelle spits die in Zeeland, maar ook daarbuiten (ASWH en Stedoco), zijn kunsten heeft laten zien. De leerkracht van het Ostrea Lyceum zal hopelijk de nodige kinderen langs de lijn vaak laten juichen.
  • Regillio Vandepitte de allround middenvelder zal vooral met zijn ervaring en persoonlijkheid en belangrijke factor zijn voor iedereen die van voetbal houdt en wil presteren. De enorme drive van Regillio werkt hopelijk door in alle facetten rondom de 1e selectie, hij wil een voorbeeld zijn voor iedereen die er voor wil gaan!

De selectie voor seizoen 2021-2022 is een mooie balans tussen ervaring, talent, karakter en diversiteit. We zijn er van overtuigd dat we met deze mannen de begeerde stap(pen) kunnen gaan maken de komende seizoenen.

De 1e selectie zal volgend seizoen bestaan uit:

Keepers:
Mitchell Braafhart
Dylan de Kam

Verdedigers:
Klaas van Hecke
Jarreau Manuhuwa (ASWH)
Jeroen de Jonge
Huub Wolters
Marijn Wijkhuijs
Jop Dekker
Rick de Vos

Middenveld:
Aidan Milot
Roy Mulder
Valentijn van Keulen
Berat Demir
Tim de Winter
Reguillo Vandepitte (Hsv Hoek)

Aanval:
Thomas de Rijke (vv G.O.E.S.)
Jefry Dijkstra
Jeremy Hubregtse
Kyle Doesburg (Hsv Hoek)
Mart de Kroo

Wij hopen dat hiermee de doelstellingen voor de 1e selectie en haar staf voor het volgende seizoen duidelijk zijn geworden namelijk: promoveren naar de Hoofdklasse, zoveel mogelijk succes op onze eigen vernieuwde accommodatie en de mannen van onder 23 meenemen in de ontwikkelingen en mogelijkheden zodat iedereen hier van kan profiteren. #Samenpresteren.

Namens het bestuur,

Dirk Rooze