Seizoenkaarten 2021-2022

13 september 2021 18:15

Eindelijk kunnen we weer langs de lijn staan! Wie niet kan wachten kan vast een seizoenkaart bestellen. Het is mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen voor de wedstrijden van Kloetinge 1 in de competitie die op het Wesselopark gespeeld worden.

Voor bestellingen stuur je een e-mail naar: [email protected] de bestelde seizoenkaarten kunnen worden betaald door het bedrag over te maken op NL83RABO0128501154 na ontvangst van de betaling kunnen de seizoenskaarten bij de 1e thuiswedstrijd bij de entree worden opgehaald.

Ook is het mogelijk bij de eerste thuiswedstrijd bij het kassahokje bij de entree een seizoenskaart te kopen en daar gelijk af te rekenen.

Alle leden ontvangen de seizoenskaart in september thuis, zij hoeven geen seizoenskaart te kopen.

LET OP - wijzigingen speellocatie
Na het drukken van de seizoenskaarten werd bekend dat een aantal wedstrijden op een andere locatie wordt gespeeld.
Dit betreft in elk geval de onderstaande competitie wedstrijden van V.V. Kloetinge:
  • 25 september Kloetinge - SHO deze wedstrijd wordt bij SHO gespeeld
  • 2 oktober Heinenoord - Kloetinge deze wedstrijd wordt op het Wesselopark gespeeld
Het programma zoals vermeldt op de achterzijde van de seizoenskaart is onder voorbehoud van wijzigingen. Op de website onder de knop programma zijn de actuele tijden en speellocaties te vinden.

Prijzen seizoenskaarten 2021-2022:

Seizoenskaart -> € 35