Contributie

Onze contributie tarieven zijn onderverdeeld naar leeftijdcategorieen en is inclusief het lidmaatschap van de KNVB

Naast het lidmaatschap voor spelende leden is het mogelijk om niet-spelend lid te worden met stemrecht of donateur (geen stemrecht).

• Opgave lidmaatschap kan via het on-line aanmeldformulier
  • Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van een heel seizoen van 1 augustus tot 1 juli.
  • Bij tussentijdse opzegging vindt geen restitutie plaats.

Contributie voor het seizoen 2023/2024
Onderstaande bedragen zijn per seizoen (1 augustus t/m 31 juli) exclusief € 20,-  loten.

Type lidmaatschap

113,00

GEZINSKORTING

46,00

Stijging t.o.v. seizoen 2022/2023: 10,0%, overeenkomstig CBS consumentenprijzen alle bestedingen; prijsindex 2015=100

De opleidingsvergoeding en de kleding zijn niet geïndexeerd.

De contributie is inclusief Euro 10, eigen bijdrage wedstrijdtenue (excl. kousen), KNVB lidmaatschap

Hieronder een opgave van de teams die in het seizoen 2023/2024 zijn aangemerkt als opleidingsteams:

JO19-1, JO17-1, JO16-1, JO15-1, JO14-1, JO13-1, JO12-1
MO17-1, MO15-1

Deze opleidingstoeslag wordt geheven, omdat de spelers uit deze teams: opgeleide trainers, meer trainingsruimte tot hun beschikking hebben. Daarnaast maken deze teams al voorafgaand en na het seizoen gebruik van trainingsfaciliteiten en hebben zij een langere trainingsduur per training. Onder bepaalde condities en voorwaarden (ter beoordeling bestuur) wordt vervoer (gedeeltelijk) ter beschikking gesteld bij competitie wedstrijden.

Betaling contributie:

• Nieuwe leden dienen een machtiging af te geven voor het incasseren van de contributie.
  • De betaling van bestaande leden die dit doen middels de 2 brieven voor contributiebetaling betalen € 2,50  per brief extra. Bestaande leden, die geen machtiging hebben afgegeven, betalen een toeslag van € 2,50 per halfjaar.
  • De 1e helft van de contributie wordt in de eerste week van september geïncasseerd en dient ten laatste 15 oktober van het lopende seizoen te zijn voldaan. De 2e helft van de contributie wordt in de laatste week van januari geïncasseerd en dien uiterlijk 15 maart te zijn voldaan.

Voorkom stornering door saldotekort, onjuiste tenaamstelling en geblokkeerde of opgeheven rekening. Bij niet tijdige betaling worden administratiekosten in rekening gebracht. Indien er niet geïncasseerd kan worden zal de leider van het betreffende elftal met de speler of diens ouders, contact opnemen. Wordt de contributie daarna niet binnen de afgesproken tijd voldaan, dan wordt de speler van de ledenlijst afgevoerd en kan niet meer deelnemen aan trainingen en wedstrijden.

Vergoeding jeugdsportfonds en volwassenfonds
Het is mogelijk om bij VV Kloetinge te voetballen met een vergoeding vanuit het jeugdsportfonds of volwassenen sportfonds.
Voor aanvragen en informatie neemt u rechtstreeks contact op met het jeugdsportfonds of het volwassen sportfonds.
Wij hebben vervolgens wel altijd een volledig ingevuld online aanmeldformulier, inclusief bankgegevens, nodig om iemand als lid in te kunnen schrijven. De betaling verloopt na akkoord van het jeugdsportfonds rechtstreeks via hun aan de vereniging.

Jeugdsportfonds Zeeland 2023/2024: https://jeugdfondssportencultuur.nl/wp-content/uploads/Spelregels-JFSC-Zeeland-versie-7.6.pdf

Volwassenenfonds sport&cultuur gemeente Goes 2023/2024: https://www.goes.nl/financieel-steuntje-de-rug-voor-sport-en-cultuur

Als u het niet eens bent met de contributie afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem in zo’n geval ook altijd contact op met [email protected]